Během chvíle máte jasno

Nemůžete si pomoci, ale jakmile vstoupíte do nějakého obchodu, který v té době vidíte poprvé, a ještě jste v něm nebyla, tak vám stačí několik okamžiků na to, abyste si o něm udělala svůj obrázek a rozhodla se, zda zde ještě někdy vstoupíte a zda zde budete nakupovat či nikoli.
Vám totiž velice záleží na tom, jak na vás dané místo zapůsobí, a zda se zde cítíte dobře. Vždyť kdo z nás by chtěl vydávat své peníze někde, kde se dobře necítí?

A nejde jen o to, kolik tam mají na skladu zboží a jak vypadá prodejna, ale také o to, jak se chová a vypadá personál. Vy máte kupříkladu ráda, když všichni zaměstnanci nosí firemní reklamní textil , díky kterému ihned poznáte, kdo patří k personálu a kdo ne. A zároveň jde vidět, že majiteli na jeho prodejně záleží, když takto investuje do svých zaměstnanců.